Przepraszamy za niedogodność. Ta rozdzielczość nie jest aktualnie obsługiwana. Obróć swój telefon, aby poprawnie wyświetlić stronę.
Głównym celem tego szkolenia jest gruntowne omówienie oraz implementacja w przykładach regulatorów dostępnych w sterownikach SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w postaci obiektów technologicznych. Uczestnicy poza podstawami działania układów automatycznej regulacji wykorzystującej PID poznają regulatory PID_Compact, PID_3Step oraz PID_Temp w zakresie ich zastosowania, parametryzacji, wykorzystania w programie i strojenia z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w TIA Portal.
Jako weteran szkoleń w firmie Intex szczerze mogę polecić innym. Zawsze merytorycznie rzeczowo.Robert, Automation Engineer uczestnik szkolenia REGULACJA TIA
Polecam szkolenie. Duży plus to podejście wykładowcy do kursanta z wyrozumiałością. Dodatkowy atut to wyczerpujące odpowiadanie na zadawane pytania przez kursanta. Ogólnie polecam.Piotr, Inżynier Automatyk uczestnik szkolenia REGULACJA TIA
Pan Aleksander bardzo wyczerpująco opisał wszystkie regulatory dostępne w TIA Portal. Szkolenie Pierwsza Klasa.Mariusz, specjalista ds. systemów sterowania uczestnik szkolenia REGULACJA TIA
Pierwszy raz w INTEX? Zapisz się na to szkolenie, a otrzymasz 25% rabatu na swój pierwszy kurs. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2024r.
1. dzień 09:00-16:00
2. dzień 08:00-16:00
Ukończony kurs PODSTAWOWY TIA lub wiedza na tym poziomie.
lat doświadczenia
w szkoleniach
z TIA Portal
ocenia swoje umiejętności
w zakresie konfiguracji sterownika S7-1200/1500
oraz tworzenia i diagnostyki
programu jako wystarczające
uczestników potrafi tworzyć
i wykorzystywać w programie
sterowania bloki funkcyjne (FB)
uczestników uznało,
że potrafi samodzielnie utworzyć
archiwa danych procesowych
(logi historyczne)
Stosujemy system zarządzania zgodnie z PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie projektowania i organizacji szkoleń z zakresu automatyki przemysłowej
Strona www.intex.com.pl, na której się znajdujesz korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z nich.